Lentopalloseura Kangasala Juniorit on Lasten ja Nuorten Tähtiseura!

Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen yhteinen laatuohjelma, joka tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa. Tähtiseura kehittää kotimaista seurakulttuuria päivittäin kohti parempaan; toimintaa tarkastellaan ja kehitetään säännöllisesti. Tähtiseurassa olet parhaassa seurassa ja voit luottaa, että toiminta on laadukasta ja vastuullista.

Mitä Tähtiseura meillä tarkoittaa?

LP Kangasala haluaa tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle liikunnan iloa lentopalloilun parissa taustoihin katsomatta. Haluamme että mahdollisimman moni seuramme toimintaan osallistuva lapsi ja nuori löytää itselleen aktiivisen ja liikunnallisen elämäntavan. Haluamme, että meidän toimintaan osallistuva lapsi ja nuori kokee olonsa turvalliseksi ja tasapuolisesti kohdelluksi.

Nämä tavoitteet, yhdistyksen toiminta-ajatus, säännöt ja visio sekä seuran arvot ohjaavat toimintaa ja sen toteuttamista. Iso joukko innokkaita vapaaehtoisia toimijoita mahdollistaa edullisen harrastamisen ja hyvä hallinto ja johtaminen sekä toimijoiden kouluttaminen pyrkivät takaamaan laadukkaan toiminnan. Toimimme aktiivisti alueellamme ja pyrimme ylläpitämään hyvää suhdetta paikallisten toimijoiden kanssa. Haluamme kuulla palautetta ja pyrkiä kehittämään toimintaa.

Kaiken tämän lopputuloksena toivomme että seuramme järjestämiin urheilutapahtumiin on kiva tulla ja siellä voi kehittää itseään omaan tahtiinsa. Toivomme jokaiselle onnistumisen tunteita ja hienoja saavutuksia omalla tasollaan. Emme voi aina estää karvaita tappiota tai heikkoja hetkiä, mutta toivomme että voimme auttaa opettelemaan käsittelemään niitä ja katsomaan rohkeasti eteenpäin.

Toivomme kaikille hienoja lentopallohetkiä LP Kangasalan toiminnan parissa.