Kausi käyntiin Vilppulassa!
C-tytöt C3Julkaistu: 01.10.2023 16.11

Kausi käyntiin Vilppulassa!

C3 & 4 joukkueiden yhdistelmä kävi ottamassa tuntumaa B-tyttöjen SM-sarjaan tasoturnauksessa Vilppulassa. Puitteet oli Vilppulassa viimeisen päälle ja etenkin runsas syöttötila oli tyttöjen mieleen.

Ensimmäisessä pelissä vastaan asettui Virtain Veikot, joka oli joukkueelle uusi tuttavuus. Jännitystä oli ilmassa kauden avauksessa molemmin puolin verkkoa. Ensimmäisen erän paineet hallitsi paremmin LPK. Toiseen ja kolmanteen erään Virtain Veikot petrasi peliään vieden lopulta otteluvoiton.

Toisessa pelissä kotijoukkue Vilppulan Tähti tuli näyttämään mallia kovista syötöistä ja hyökkäyksistä. LPK ei saanut vastaanottoa tarpeeksi kohdalleen, joten omat vahvat hyökkäysyritykset jäivät vähäisiksi.

Kolmas peli OrPo B1 vastaan noudatti toisen ottelun kaavaa, mutta vastus koveni entisestään. LPK:n nuoren joukkueen pelaajien pituudessa antama etumatka sen kuin korostui, kun verkolla oli vastassa pitkiä tyttöjä. Rohkeasti lähdettiin kuitenkin haastamaan ja kokeilemaan, kuinka kovat syötöt vastaanotetaan ja hyökkäykset puolustetaan. Lopputuloksena oli kuitenkin murskatappio.

Hyvää harjoitusta saatiin turnauksen myötä. Ensi turnauksessa ei tarvi jännittää yhtä paljon, koska kovia joukkueita kohdattiin heti tasoturnauksessa. Tästä on hyvä jatkaa kauden harjoituksia ja lähteä leuka pystyssä kohti seuraavia turnauksia.

Seuraavaksi LPK C3 ja C4 joukkueet järjestävät kahden lohkon C-tyttöjen SM-sarjan tasoturnaukset Lamminrahkan koululla 14.10.2023. Tervetuloa kannustamaan ja katsomaan pelejä

Joukkueen uusimmat uutiset