Hei sinä 9-15 -vuotias lentopalloilusta innostunut nuori!

Haluatko aloittaa lentopalloharrastuksen, mutta et tiedä mistä lähteä liikkeelle ja ikäkausijoukkueet tuntuu kaukaisilta?

Nyt perustamme juuri sinulle harrasteryhmän, joka kokoontuu sunnuntaisin alkuiltapäivästä Suoraman koululla. Täällä ei vielä kouluteta kaikista tulevia maajoukkuepelureita, mutta tarjotaan peruseväät lentopalloilun tekniikoihin sekä erilaisiin pelailumuotoihin. Näillä avuilla voit sitten päihittää kaverisi vaikka ensi kesän beach -kentillä, tai jos innostus kunnolla iskee, niin vaikka siirtyä soveltuvaan ikäkausijoukkueeseen harjoittelemaan. Ryhmän vetäjinä toimii LP Kangasalan ikäkausijoukkueiden valmentajia, joten laatu on taattua.

Ryhmään otetaan maksimissaan 40 henkilöä ja se toteutuu kun vähintään 15 sitovaa ilmoittautumista on tullut. Jos ryhmään on paljon tulijoita se pyritään puolittamaan kahdeksi 1.5h ryhmäksi.

Syyskaudella on 10 harjoituskertaa lokakuun alusta alkaen. Osallistumismaksu on 140e ja se kattaa 10 kerran valmennuksen, salivuokrat, yhdistyksen jäsenmaksun sekä kevennetyn juniorijaoston toimintamaksun.