LPK DUO etsii vahvistusta valmennustiimiin
Julkaistu: 25.09.2022 22.39

LPK DUO etsii vahvistusta valmennustiimiin

Sinä ❤ lentopallo? Lähes 20 C-ikäisen tytön, neljän valmentajan ja kahden joukkueenjohtajan tiimi etsii juuri sinua, lentopallotaustaista, valmentamisesta kiinnostunutta hyvää tyyppiä. Olisitko sinä valmis käyttämään esimerkiksi yhden illan viikossa nuorten harrastusmahdollisuuden tukemiseen?

Toiveenamme olisi:

• Sinulla olisi taustaa lentopallosta - entinen liigapelaaja ei todellakaan tarvitse olla, mutta osaat perustekniikat.
  • Olisit valmis olemaan mukana vetämässä treenejä n. 1 kerran viikossa. Meillä on valmennustiimi, jossa tehdään yhteistyötä - mukana treeneissä on aina apuvalkku, ja yllättäviin menoihin löytyy tarvittaessa tuuraaja.
  • Olet positiivinen esimerkki tytöille, joukkueessamme on tärkeää yhteishengen kehittäminen, kehittyminen ja kannustaminen.
  • Plussaa olisi esimerkiksi valmennuskoulutus, mutta se ei ole välttämätöntä (ja sellaista saattaa olla seuran puolelta tarjollakin).

Mitä me voisimme tarjota sinulle:

• Tilaisuuden tehdä jotain konkreettista nuorten hyvinvoinnin eteen - meillä on mahtava lähes 20 tytön joukko 2008-2009 syntyneitä tyttöjä. Joukossa on niin tänä vuonna aloittaneita kuin useita vuosia pelanneita. Valmentajien rooli on tärkeä, sillä ilman valkkuja ei ole treenejä.
  • Hyvän tiimin! Meillä et joudu vastuuseen yksin, mukana on jo neljä valmentajaa ja kaksi joukkueenjohtajaa, jotka ovat sitoutuneita joukkueeseen.
  • Tilaisuuden viihtyä säännöllisesti lentopallon maailmassa seurassa, jonka edustusjoukkue on Suomen kärkeä.
  • Sovittaessa myös pienen rahallisen korvauksen, jolla katat esimerkiksi matkakuluja Kangasalle.

Duot pelaavat C-ikäisten SM-sarjaa kahdella pelaavalla kokoonpanolla (DuoBlack ja DuoRed), ja treenaavat Kangasalla ti, ke ja su.

Toivottavasti kiinnostuit? Kysy lisää ja sovi tutustumiskäynnistä päävalmentajamme Villen kanssa, villeseppala@icloud.com p. 0400 869 686.